torstai 4. tammikuuta 2018



10/11
Edellisenä päivänä Madam Maria kysyi minulta haluaisinko lähteä seuraavana päivänä rannalle heidän kanssaan, tottakai! Sovittiin että hän he hakee minut aamulla hotellilta ja mennään. Minä laitoin aamulla biksut päälle, puin ja hyppäsin autoon. Ensin lähdettiin hakemaan Amalina meidän mukaan. Koska oli perjantai ja perjantaisin kaikki miehet menevät rukoilemaan ja meidän kuskimme oli mies niin jäimme Amalinan vanhempien luo syömään aamupalaa. Siellä ollessa minulle selvisi ettemme menekkään ihan vaan rannalle vaan loma resortin avajaisiin! Minulla oli siis päällä kulahtanut t-paita ja verkkarit:D Noh eipä mitään, lähdettiin ajamaan lotus seaview beach resort nimiseen paikkaan. Paikka oli U P E A! Täysin uusia isoja taloja ja ihana ranta! Jos ja kun joskus malesiaan palaan niin varmasti haluan majoittua siellä edes hetken! Muilla oli päällä hienot juhlavaatteet ja minulla kulahtanut t-paita, vähän nolotti, onneksi mun paidassa luki Stockholm joten kaikki varmaan kuvitteli että olen ruotsista enkä suomesta :D Madam Maria pyyteli kauheasti anteeksi kun ei ollut tarkentanut mihin rannalle olemme menossa! Siellä söimme, kuuntelimme puheita ja katselimme maisemia. Sääli että siellä satoi todella paljon joten emme voineet kauheasti kierrellä siellä ;( Sen jälkeen palasimme takaisin johor nahruun.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti