torstai 4. tammikuuta 2018


11/11
Pineapple fun ride.
Melkein jokainen työkaverini harrastaa pyöräilyä, joten heillä on paljon erilaisia pyöräily tapahtumia. Lauantaina oli noin 30 kilometrin pituinen fun ride tiedossa. Aamulla kuskini tuli hakemaan minut hotellilta ja lähdettiin ajamaan pyöräily paikalle. Siellä odotti abaut 200 ihmistä, musiikkia ja hyväntuulista hälinää. Minulle oltiin tuotu pyörä ja kypärä lainaksi, ensin tsekattiin ne minulle sopiviksi. Sen jälkeen alkoi aamu zumba joka oli hauska, tosin olin siitäkin jo ihan loppu:D Sitten lähdettiin polkemaan, ensin mentiin 8km ja tauko ananas farmilla. Tauolla oikeastaan olin vain kuvattavana eri ihmisten kanssa. Jatkettiin taas seuraavat 10km ja oli pieni pysähdys ja meille jaettiin vettä! siinä kohtaa olin todella rikki, ajattelin että pyörryn siihen  enkä pysty jatkamaan:D Hahah kaikki vaan nauroi mulle kun olin tulipunanen ja hengästynyt, pitkät mustat vaatteet päällä 30 asteen lämmössä ei oo niin helppoa meille jotka siihen ei ole tottunut ja vielä suht huonolla kunnolla varustettu:D No mä päätin jatkaa silti väkisin loput 12km! Ja selvisin! Olihan se silti mailman hienoin fiilis kun näät maaliviivan vaikka mä sinne viimesenä saavuinkin:D Pyöräilyn jälkeen oli arvonta. Kaikille annettiin numerot ennen pyöräilyä ja mulla oli 005. Lavalla joku alkaa luetella numeroita malesiaks ja enhän mä niitä tajunnut, onneksi menin Madam Marian luo ja näytin numeroni ja sieltähän se heti sit tulikin, voitin vedenkeittimen, jee! Sen jälkeen siellä oli palapelin kokoamis kisa, me oltiin vaan kannustajina siinä. Sitten mulla olikin selfie hetki siinä kun kaikki halusi mut joka kuvaan:) Sirren lähdettiin syömään ja mä takaisin hotellille:)











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti