torstai 4. tammikuuta 2018

15-16/11
15.päivä minulla oli normaali toimistopäivä töissä. Päivän päätteeksi sovimme Marian ja Amalinan kanssa että menemme illalla Marian luokse yökylään koska seuraavana päivänä aikainen herätys ja helpompi lähteä samasta osoitteesta. Illalla tapasin uuden ystäväni Ianin joka tuli Singaporesta minua moikkaamaan. Illalla menin taksilla Marian luo ja pakko sanoa että oli mailman ihanin taksi kuski, mä eksytin meidät pahasti ja silti hän rauhalisesti ilman mitään lisävelotusta vei mut perille oikeaan paikkaan (sekin matka maksoi oikeesti joku 3euro jos sitäkään) <3 nbsp="" p="">
16.päivä heräsimme aamulla abaut 5 aikaan aamuyöllä, söimme ensin aamuapalaa Marian luona sitten  lähdimme ajamaan paikkaan nimeltä Lotus desaru beach resort & spa, ihana paikka, rakastuin täysin! Siellä meillä oli toinen aamupala 9.00, pieni palaveri johon osalistuin, välipala 11.00, sen jälkeen muilla alkoi kunnon neuvottelut joihin minun ei tarvinnut osallistua kun en sanaakaan siitä ymmärtänyt joten sain lähteä kiertelemään. Menin rannalle ja harmittelin kun minulla oli baju kurung päällä enkä voinut loikoilla rannalla biksut päällä:D Menin altaalle pötköttelemään mutta jouduin palaamaan sisälle melkein saman tien kun alkoi tulla huono-olo kuumuudesta. Heidän palaveriin tuli pieni tauko ja menimme syömään lounasta 14.00, jonka jälkeen he jatkoivat. Minulle annettiin pieni huone kunnon ilmastoinnilla pahan oloni takia, menin sinne katsomaan netflixiä ja tietenkin nukahdin sinne:D Amalina keskeytti uneni, soitti minulle ja pyysi syömään jonka jälkeen lähdimme takaisin johor bahruun. 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti