torstai 4. tammikuuta 2018

Ajattelin tehdä postauksen kuvilla ja avata sillä mun muitakin tekemisiä kuin työjuttuja. Reissun aikana vapaapäivinä Kävin Thaimaassa ja Singaporessa muutamiakin kertoja. Thaimaassa tapasin suomalaisen ystäväni Hua Hinissä, Singaporessa olin uuden ystäväni Ianin kanssa. Johorissa myös mun työkaverini veivät mua ulos muutaman kerran! Tähän tulee kuvia aivan matkan alusta kun oltiin Kuala Lumpurissa ihan vikaan iltaan asti kun lähdin Singaporesta. Harmi kun en tähän saa videoita ;( olis niin paljon hyviä jotka antaa niin paljon enemmän koska kuvasin paljon kaikkea!



























Mutta kaikin puolin oli ihana kokemus ja todella opettavainen! oon onnellinen kaikesta siitä mitä sielä sain kokea<3 harjoittelua="" ja="" jos="" kaikille="" mahdollisuus="" malesiaa="" p="" suosittelen="" tulee="" ty="" ulkomailla="">

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti